czwartek, 30 sierpnia 2012

Make Up!


Hej wszystkim ! ;)

Ten blog miał być nie tylko o sporcie... A więc dzisiaj post o urodzie! Mianowicie o kosmetykach do makijażu :)

Stosuję zasadę "5 steps", czyli 5 kroków do wyjścia z domu :P


1. Baza pod makijaż. :)
Używałam już wielu, ostatnio była Pierre Rene ok. 25zł i byłam z niej zadowolona, ale nie była numerem 1, więc szukałam dalej. Teraz jestem w posiadaniu bazy z Sephory, jest świetna, ale niestety bardzo droga :( 
W prawdzie jest teraz w promocji za 39 zł (co i tak jest wysoką ceną), ale normalnie kosztuje aż 59! 
No nic, mojej idealnej bazy będę szukać dalej :)
 


2. Podkład.
Nakładany gąbeczką równomiernie jest kluczem do makijażowego sukcesu :)
Mój ulubiony to Rimmel Wake Me Up i jestem w posiadaniu już 3 opakowania. Super się rozprowadza i pięknie rozświetla. Cena: ok 40zł 
Wczoraj przy chwili słabości kupiłam za 59zł podkład nawilżająco-rozświetlający w Sephorze. Miałam kiedyś próbkę i byłam bardzo zadowolona, więc i pewnie się nie zawiodę :) 
 

3. Tusz do rzęs. 
Cóż. Z tuszami u mnie jest dość ciężko. Powód? Nie mogę używać silikonowych szczoteczek :( Pieką mnie od razu oczy... Używałam już wielu, wielu tuszów i jeszcze żaden mnie tak naprawdę nie zachwycił.
Byłam zadowolona z mini tuszów Estee Lauder i teraz używam Max Factor 2000 calorie i również mi pasuje :) Odpadają wszelkie tusze Maybelline, Rimmel itd... 

4. Puder.
Używając pudrów prasowanych i sypkich- zdecydowanie wybieram sypkie ! Teraz używam pudru sypkiego Inglot i jest świetny ! Cena: 36zł 
Oczywiście  pudry nakładamy tylko specjalnymi pędzlami. Ja mam pędzel Revlon i jestem zadowolona nie tylko z tego, że dobrze rozprowadza puder, ale cena również była "miła"- 14,90 na allegro ! :)  
 

5. Błyszczyk. 
Szczerze? Mam ich z milion, a już co najmniej z 20 :P Wszystkie są super i wybieram ulubione tylko ze względu na daną okazję :) Na co dzień wybieram te w kolorze nude, a przy ważniejszych okazjach szaleję w kolorach fuksji lub czerwonego. 

To takie proste 5 kroków, a jakie przydatne ! :) 

Macie swoje ulubione kosmetyki? 

Buziaki ! ;)

5 komentarzy:

  1. błyszczyki? znam to :D sama mam ich miliony chyba, haha :D

    OdpowiedzUsuń
  2. to nic tylko zrob sobie jutro taka!:) polecam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Tak moim ulubionym jest podkład bourjois healthy mix (jak kolwiek to się pisze)i róż tej samej firmy;)

    OdpowiedzUsuń
  4. A ja nie używam bazy pod makijaż przed każdym wyjściem... Raczej tylko na wieczorne wyjścia, imprezy itp., żeby wszystko dłużej się trzymało :)

    OdpowiedzUsuń